fredag 14 september 2012

Helg v 36

Söndagsmorgon med findlandsfärjor som flyger i luften



Efter hemkomsten från Skottland däckade jag (Cia) totalt med feber och elände så helgen efter blev väldigt lugn med segling till Flaten och sedan en natt på Lidö. Undertecknad låg mest platt under filt i sittbrunnen och arbetade med en artikel medan Magnus gjorde ett svep i skogen efter svamp.








Söndagskväll med rosa solnedgång






Söndagsmorgonen bjöd på magiskt fint väder med hägringar vid horisonten och det var trist att inte tordas bada men jag ville inte kyla ner mig.
På grund av mitt hälsotillstånd fick jag Magnus att gå med på att ha kaminen på under kvällar och nätter och det var väldigt varmt och gott i båten. Vi är verkligen glada i vår kamin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar